Noone ever told me I was pretty when I was a little girl. All little girls should be told they're pretty, even if they aren't.

Torsdag redan och denna veckan har bara svischat förbi! Måndag var naprapat dags och jag har nu en prima blå balansbräda (om det nu är så det kallas) hemma hos mig. Den används varje dag. Träningsverk får jag med ihop med mina nya övningar. Power-lår kommer jag få såsmåningom! Tisdag var jag & Zara funktionärer på sturelöpet. Vilket innebar vi satt i en backe i solen och åt japp och kollade på alla som sprang förbi. Kände mig oerhört nödvändig ska jag säga. Sen drog vi oss mot Zara, kollade gamla skolkataloger (finns det något roligare?) och tillslut kom Ek och carbonara a la Zara kom. SMASKENS! Sen stod jag och locka håret i 1,5 timme (och det höll ungefär en..) och vi tog bussen mot Kvibille. Nalle Puh, Döden och jag. Lagom till att vi kom var det pizzadags och vi som redan ätit höll bara sällskap. Hade sjukt trevligt och hela kvällen på Penny Lane var hur kul som helst! Tack alla!

På onsdagen vinglade jag med ömma fötter genom stan (behöver jag berätta jag hade gårdagens klänning och smink?) för att ta mig hem till dusch och knäövningar. Var duktig och jobbade på kvällen och gick dessutom hem till Pontus. Stolt som en jäkel är jag. Idag har jag kört halkan! Så sjukt jäkla kul! Jag satt och varvade med att skratta och skrika i bilen. Bil ett var jag med så klart så alla lärde sig att inte göra som jag gjorde. Snurrade runt hejvilt och blev påkörd av lastbilar och bussar om vartannat. För att citera Gunde "Du har nu kört ihjäl de i bilen framför och dessutom blivit påkörd av en buss och dött själv. Skönt va?"

Nu sitter jag i grafsalen. Nyss snackade vi lite om tisdagen. Ja. Jag hade riktigt kul. Imorgon så ska vi fira Frida och lördag funderar jag på att spendera helt själv med en pizza och kolla depserate, greys och lipstick djungle. Är nog vad jag egentligen behöver.



"Jag har för mycket fantasi för att vara hemmafru
" - Marilyn Monroe

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahah det är alltid lika härlgit att gå hem i gårdagenskläder, det gjorde jag idag med ;D fast jag hade ju fredrik jämte mig så jag gick inte ensam i alla fall ;D hahah jaa det är kul men det får man inte säga, då kan man bli underkänd.. puss

2008-10-09 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback