Read my lips.

Vi är nu inne på tredje dagen med huvudvärk, dont you just love it? Jag som aldrig har det annars. Nej det blir alvedon minsann för ikväll ska det shakeas inne på underbar, and that's just it! Har redan ringt tjugotusen samtal (känns det som men IRL är det ju bara tre) ang förfest och vi får se vart det bär av. LA, en av LAs "förorter" eller rent utav Kvibille? Who knows, men snart får vi komma fram till ett beslut känner jag. Ska dessutom testa med papiljotter tror jag igen. Annars får locktången komma till undsättning. Well. Allting ordnar sig, i guess!

Snart ska jag och mamma kolla Lipstick Jungle och äta choklad. Jävla canal plus har ju bytat till att sända det på en kanal som vi inte har så nu kollar vi det online istället. Gosh, va hon och jag är high tech. Hela morgonen har det sprungit runt en massa nissar och fixat med luftvärmepump också. Borrat och haft för sig. Har trots allt detta lyckats sova i tolv timmar, stolt är jag. Nej nu tar jag en alvedon och håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: alle ek

Det blir förfest hos hanna i frösakull för min del! Men vi ses ju där senare;) <3

Postat av: Hannah

Du får ha det så superroligt på underbar bruttan! jag sitter hemma, vård av sjuk tramskille. Körtelfeber säger doktorn. Tur att jag inte pussade på honom! tack för så trevliga dagar :) älskar dig puss

2008-10-31 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback