Snälla säg någonting som håller mig kvar.

Jag känner mig så extremt ofräsch. Samma kläder, fett förkyld och så rengar det. Mörkt är det nästan ute för tusan. Jag och Frida har satt oss till rätta i den välkända grafsalen för att komma undan regnet, umgås och hon skriver dessutom skolarbete. Duktig tjej. Själv höll jag nyss på att nysa men nysen frös inne så nu grinar jag istället. Eller det är ju tårarna som rinner utan att jag känner sorg om ni förstår.

Om man känner sin kropp väl eller vad. Visste jag skulle bli förkyld när jag gick och la mig i måndags. Gosh. Fast in my face att jag hade rätt ändå. Som ni kanske märker så har jag inget speciellt att skriva om. Var på körlektion och den kändes inte så bra eftersom jag bara  ville nysa. Bah. Men snart är det helg! Och ännu mer snart så är det lov! Eller nej. Inte ännu mer snart. Usch va smart jag är just nu.


I norrland kostar ingenting någonting, i skåne är allting nästan gratis
i berlin finns allt man någonsin vill ha, snälla säg någonting som håller mig kvar


Kommentarer
Postat av: Frida

vi gjorde ju inte så mycket men vi fick träffas och prata lite och de är jag glad över. Tycker om dej vännen min <3

2008-10-15 @ 15:43:58
Postat av: Anonym

Och jag tycker om dig!:)<3

2008-10-15 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback