So tired of being an object.

Massage sa någon? Ja tack! Extremt trött och ont i rygg och nacke, dessutom hungrig. Härliga tisdag! Ikväll blir det i alla fall fest minsann och jag ska vara Marilyn Monroe. Förfesten hålls hos David i Kvibille, förfixet gör vi hos Zara och kvällen spenderas sen på Penny Lane med resten av treorna på halmstads gymnasieskolor. Eller i alla fall några av oss. Ska bli spännande och se hur kvällen blir. Imorgon har jag en matte C lektion 8,10 men något säger mig vi kör på hemstudier i morgon. Måste ändå räkna massa. We fix it. Sen på torsdag är det mys med Lina och Julia, vilket är oerhört efterlängtat. Har inte setts bara vi tre sen grekland! Fredag ska vi ut och fira Frida. Ska bli kul kul. Sen lördag ska jag fan bara ta det lugnt. Lite desperate, greys och lipstick jungle kanske? Efter jag och Nathlie haft bakis fika och snackat prjektarbetet. Vilket omedelbart för mina tankar till att jag måste plugga lite och fixa lite med det. Urh.

Men ge mig mat då. Sturelöpet börjar halv två, jag ska vara där halv ett (?) tror jag. Och hittar jag dit? Well, we'll see.


Jag läste ett inlägg som jag blev mycket förvånad över. Jag vill inte säga vems eller vilket för det kanske är att hänga ut någon, även om det är skrivet så att alla kan läsa. Men jag blev tagen. Eftersom det är något jag verkligen inte trodde. Men ändå känner igen det så väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback