And I'll be fine, I know. Well maybe not that fine, but I'll survive anyhow.

Så har ännu en av dessa väldans långa och tråkiga tisdagar gått förbi. Snart i alla fall. Dock är min ännu längre. Nu när träningen har uppehåll (Gud vad jag hade behövt en fotbollsträning nu!) så passar jag på att jobba. Med andra ord är jag igång nonstop från 8 till 21 denna tisdag. Och det är lite slitet, ja det är det. Men dessa dagar går dessutom så snabbt förbi. När du har mycket att göra så flyger tiden. På ett eller annat sätt. Hm. Nåja. Lördagen är nu bestämd att jag och Lina hänger antagligen med laget till Moon och slår oss ner i VIP rummet. Hade velat åka till Julias och Jonnas fest också men.. Ja. Nu verkar det bli såhär i alla fall. Sa jag dessutom det att jag och Sanna köpte oss guld maskar? Så det får fan vara nog för ett guld tema när vi i b laget trots allt bara kom tvåa;)

Jag önskar jag kunde komma på något sånt där extremt spännande och underhållande att skriva om. Men det har jag verkligen inte. Egentligen känner jag att jag BORDE vara sådär sjukt arg, ledsen och irriterad. Men jag gör inte det. Det är blankt. Det är... något nytt för mig. Men skönt som bara den. And I guess it's the right way!

Jag har en liten vandrardag idag när vi tänker på tankar. Tänker på allt och inget och funderar mer än någonsin på livet. Varför lever vi? Vad är meningen med allt? Kommer jag lyckas få med Frida och Nathalie och alla på studentfesten? Kommer jag vara sprudlande lycklig på min student? Kommer någon att hänga saker på mig? Undrar vad det blir för undersökning idag. Om någon kommer svara? Borde jag börja dra mig redan nu eller hålla mig kvar i tio minuter till? Menar du verkligen allt? Menar jag allt? Töm mitt huvud snart!


I don't always rush in like this, twenty seconds after saying hello
telling strangers I'm too good to miss
if I'm wrong I hope you'll tell me so, but you really should know
I'd be surprisingly good for you

I won't go on if I'm boring you, but do you understand my point of view?
Do you like what you hear, what you see, and would you be, good for me too?

I'm not talking of a hurried night, a frantic tumble then a shy goodbye
creeping home before it gets too light, that's not the reason that I caught your eye
which has to imply, I'd be good for you
I'd be surprisingly good for you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback