Be my mirror, my soul and shield.

Jag har spinnat i 55min. Gjort de jävla knä-övningarna. Dessutom styrka för armar (tri och bi!) mage och rygg. Om någon nu säger jag inte är duktig så blir jag arg! Jag kämpar med det hära jäkla knät och försöker tänka positivt. Nemen Sarah, det var ju faktiskt tur att det kom NU och inte innan! Ja då hade jag ju bara missat ännu mer. Nu missar jag ju bara den allra sista matchen för säsongen. FAN va det är frustrerande. Usch. Jag som verkligen ville göra bra ifrån mig på matchen. Fuck this.

Idag provade vi student mössor dessutom och jag tror jag vet vad jag komemr köpa. En mössa med Sarah och Media och sen sturepaketet. Vilket gör att jag får hooden. Vill ha den. Dock struntar jag ganska mycket i skorna och det, men hey, vem behöver inte ett par vita tygskor liksom? Kan ha de på Hultsfred 09 eftersom mina tidigare har en äckelpäckel såsfläck på. Dessutom önskade jag idag band till Hultsfred 09! Coldplay, The Strokes, Moneybrother och The Ark. Kommer de så flippar jag totalt!


i dont want to be a soldier
who the captain on some sunken ship would stow, far below
if you love me, wont you let me know?

Kommentarer
Postat av: H

HERREGUD LILLA SYSTER SLUTA VARA SÅ JÄVLA STOR, DU FÅR INTE TA STUDENTEN! Och kan du inte önska en massa mera gånger the strokes så du och jag kan åka dit och digga tillsammans :) älskar dig syster yster

2008-09-26 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback