Upside, inside out, livin la vida loca

Nu är jag hemma från alla mina resor och kommer nu stanna i Sverige ett tag. Åtminstonde året ut. Jag ska fokusera på jobb så jag får pengar och körning så jag får mitt körkort. Sen är det vår och den kommer gå så snabbt fram till studenten.

Jag har haft helt sjukt härligt veckor, först i Grekland och sen i Italien. Har levt livet med mina vänner, ätit gott, druckit massa massa vatten och dansat. I Grekland lapade vi sol om dagarna för att dansa och träffa folk om nätterna, efter våra tjejsnack med kortleken då. I Italien gick vi runt som fan om dagarna, jag lovar vi har gått MINST fem mil under den veckan, och åt smaskigt och liten pubrunda någon kväll. Julia och Lina ska ha ett tack som FAN för grekland för den veckan var obetalbar. Nathalie ska ha världens tack för en grym vecka med otroliga  upplevelser!

Jag känner inte riktigt för att skriva mer nu men tänkte lägga upp de båda theme-sångerna som kom till våra resor.

Låt oss börja med Grekland där Low spelades om och om igen och överallt!

 


Sen kommer vi till Italien där jag och Nathalie spenderade hela veckan på att fundera på hur Livin la vida loca med Ricky Martin gick. Sista dagen fick vi hjälp och då trillade poletten ner!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack sjäälv. hahah jaa vi var lite sega med att komma på hur den gick, men det löste sig ju! :)

2008-09-08 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback