In my mind we're all retards anyhow

Jävla mög. Skit också. Nu missar jag sista matchen för säsongen bara för det här satans ledbandet. Har känt en stickande känsla och igår fick jag gå av. Det gick i och för sig inte att spela men ont gjorde det också. Kunde inte ta fart, stoppa mig. Det fungerade bara inte. Förbannad och med smärta gick jag istället av. Till naprapaten idag, där de klämde och vred knät i alla möjliga håll. Ont som tusan gjorde det. Nu är det ännu mera svullet, så det ska vara ju.

Fick övningar jag ska göra och ska återkomma nästa vecka och se hur det är då. Inte springa och undvika förflyttningar i sidled lät domen. Hmpf. En träning och en match kvar. And I will miss it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback