Fann en snäcka som var stor och vit, och tänkte oh så skönt att jag kom hit.

Varför oh varför alltid denna förbaskade analysering? Herregud, vi kvinnor är ju faktiskt omöjliga många gånger. Åtminstonde jag. Och min vän. Vi kan inte sluta. Hannah skrattade åt mig som sa i stort sett exakt samma sak i telefonen i över en timme. "jag fattar inte" "jamen... jag bara fattar inte" Nej, jag fattar verkligen inte. Det är kanske inte meningen jag ska det heller.

- Det är bara en sak jag stör mig på
Jaha?
- Här finns ingen toaborste
Nehee.... Men du får väl spola först och ner och skrubba sen då
- Nää jag tar duschen och sprutar på!
Okeeej.. hehe, men det var ju tur duschen var så nära toalettstolen.


Jag håller på att bli frisk i stora steg! Så nu sitter jag mest hemma och förbannar att vi inte har lov samtidigt som Laholm. I och för sig har jag gjort en hel drös med viktiga saker idag, så duktig är jag. Men nu känns det lite... rastlöst. Ja, det är ändå sovdags men hela denna kvällen hade kunnat vara så annorlunda! Äh, påskhelvete. Och utslags/prickskit jag har över hela mig. Imorgon händer i alla fall någonting. Lina och Julia kommer hit! Eller Lina i alla fall och ev Julia. Jag behöver snacka av mig så det ska bli kanon. Ja, vissa saker känns inte helt bra bara. Fastän de borde det. Kanske är det framtvingat? Som jag och Frida säger, det blir bara drama när jag är i farten! Senaste studentfesten? Jo, oerhört lugn sa hon, jag var ju inte där. För tydligen är jag den som ställer till eller saker händer med. Ja, kanske är det sant mitt liv de senaste månaderna har varit väldigt drama, eller mycket som hänt både positivt och negativt. Aldrig en lugn suck. Nu när jag tänker tillbaka så gillar jag det. Ska nog fortsätta på samma spår lite till. Jag gillar mig själv, eller större delen av mig själv, just nu i alla fall. Så vi kör på. Kan det bero på mina tre veckors "vila"? Eller kanske Desolett? Jag vet inte men jag kör på att leva. Så får vi ta sorg och glädje som det kommer.

Varesig man blir andrahandssortering eller ej.

Kommentarer
Postat av: Julia

ÄNTLIGEN en frisk Sarah! Tyvärr kommer jag inte, men på lördag ses vi :) Ohh, btw fick du sommarjobbet på Laholmshem? I så fall får du dras med mig en sommar till... And I like it<3

2009-04-09 @ 13:31:24
Postat av: Nathalie

börjar med bli frisk, eller ja är fortfarande förkyld dock. men kanske kan ta en promenad i helgen? :)

2009-04-09 @ 15:04:05
Postat av: S as in Sofia

okej, hoppas du hittar på nått skoj nu i slutet av lovet!!



Ja prova avacado på macka, helst grov eller knäckebröd med lite salt på :)

Postat av: Eric

Det var en väldig tur att duschen va nära toan ; ) hur kan man ha en toalett utan en borste? helt ofattbart! det är ju det viktigaste redskapet av alla! puss på dig <3

2009-04-09 @ 23:32:51
Postat av: Pacolito

Rakt fram, typ! Rakt fram, "TYP"!

2009-04-13 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback