Not that i dont care about you, it just got so complicated.

"Buski buski.. Vad var det han hette, Borat?"

Jotack. APUn kan nog komma att bli riktigt trevlig.

Nu är jag hemma från mallorca igen och det var skönt att få sig ett avbrott i vardagen och lapa sol på uteserveringar och vila sina arma shoppingfötter. För shopping blev det! Kalla mig galning men fick med mig bland annat fem par skor, två klänningar, en byxdress (eller overall? lär i alla fall (förhoppningsvis) bli premiär på fredag), en tunika/storskjorta, två svarta handväskor, två sjalar och andra nyttigheter. Låt mig säga att jag har ju gott om en viss vara fram ett bra tag!

Skönt att få komma bort men även skönt att komma hem. Fick två härliga nyheter i måndags som peppade mig såpass att jag vågade ta mig i kragen och ringa Laholms hem ang. referens och om de ska söka sommarjobbare imorn. Jag tar mig i kragen. Första dagen på APUn idag. Inte jättemycket att göra och hann byta handledare fyra gånger under första dagen. Har även träffat folk som man hinner sakna på bara fyra dagar. Lite otroligt ändå.

Jag skriver till dig från en musikerloge som mest liknar ett cykelgarage.
På mitt kavajuppslag sitter din brosch, på bordet ligger kvällens gage.
Förälskelser är lätta att glömma, för en del är dom ett levebrod.
Du och jag vi möts säkert en dag, när vi går gatan fram Anne-Louise




Helgen hoppas jag på utgång till Underbar då jag har kläder och är pepp, pepp, pepp! Har även planerat in fotbollsmys. Om någon fotboll går då, annars blir det bara mys.


Och snälla, snälla någon, vad i helvete är Windows Muler Installer? Och vad tusan är allt annat som väljer att avslutas bara sådär? Och är det dåligt?


Och ett tips från "jobbet", turkiska rambo. Det här är vad jag kallar riktiga män!


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

åh är du brun nu då??? :):)

haha!

Jag vill med shoppa en massa!!!

Postat av: alle ek

haha det lär vi väl märka!;) Men din jävel har du varit utomlands nu igen!:P

2009-02-26 @ 07:48:19
Postat av: Frida Hansson

Det är härligt att ha dej hemma igen vännen :)

2009-02-27 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback