Like a rolling stone.

Oh den här fördömda matte c:n. Aldrig mer ska jag ge mig på att ha två matte prov direkt efter varandra.

Helgen då? Bortsett från att jag somnade halv elva en lördags kväll och pluggat halva, jobbat halva söndagen så har helgen varit härlig. Med andra ord var fredagen och lördagen kanon. En lite surprice surprice för födelsedagsbarnet ledde till sen fredagskväll och grymt seg Sarah på lördag morgonens träning. Som en härlig människa sa, jag har verkligen haft konstant träningsvärk sen torsdags kväll. Oh yeah. Och tack fina du för alla otroligt härliga stunder!

Jag är sugen på en såndär spelkväll snart som vi hade varenda helg hela förra våren, vad säger ni?


Jag ska vara tacksam. Tack.
Jag ska be om hjälp och orka morgondagen då jag har alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

JAG ÄR SÅÅÅÅ PEPP SKA DU VETA :):)



usch jag hatade matte C, jag förstår dig!

Postat av: Eric

Ja det var en superhelg : ) tack själv för allt! du e bäst <3

2009-02-09 @ 16:06:44
Postat av: S as in Sofia

hade du skoj igår? :):):)

2009-02-11 @ 22:20:05
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: S as in Sofia

ja mkt dans dans dans!!!

vad ska du hitta på på lovet??

ROM ÄR FIINT!

2009-02-15 @ 18:40:01
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback