The time has come to say fair's fair.

Nu är jag så gott som färdig packad.
Necessär, handväska, sista-minuten -kläd-panik och diverse ska jag ge mig tid till imorgon när klockan ringer halv sex. Då kommer ju inte kunna göra som imorse. Ligga kvar och somna om x antal gånger medan andra åker till jobbet. Och ännu varmare blev man när man kom ut till bilen. Så galet sött!<3 Vi ses snart igen underbara du!

Alltså åker jag till Mallorca imorgon bitti. Planet lyfter kl 11 från Kastrup. Jag klagar och klagar om att jag inte har någon reskamrat inför en resa. Tänker inte det minsta på den kommande helgen som ska sätta mina spanska kunskaper på prov. Man är allt bra bortskämd eller hur? Ta nu inte detta fel, jag söker fortfarande en respartner som känner sig manad att följa med en vecka med sol, bad, shopping och fest! Någon, vemsomhelst, som känner sig manad?


Och Pacolito, låt mig bara säga att en kvinna har alltid tid för vissa saker som fika, skitsnack, shopping och choklad. Och ledsen om vi skrämde dig, trodde inte du skulle ta det så hårt pinglan!


Vet ni vad? Jag är fanimej för pessimistisk ibland.
Livet är bra. Varför kan jag inte tillåta mig själv att få njuta av det ibland?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha en trevlig resa! :) <3

Postat av: S as in Sofia

åhh nu blev jag avundsjuk!

ska du dit med familjen?



2009-02-18 @ 17:06:58
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Sanna Svensson

Sarah åker du helt själv elr family med ?

Om inte så är du galen!

Men ha en super vecka snygging <3

2009-02-19 @ 19:30:11
Postat av: S as in Sofia

Har du det bra? :)

2009-02-23 @ 16:31:51
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback