And the dreams we had before are all dead, nothing more than confetti on the floor.

Dags för en sammanfattning av nyåret 2008/09
Det hela började med god mat och skålar för sommaren 2009, värden och värdinnnan. Även Matilda gav mig en skål då jag inte kunde sluta prata. Efter efterrätten började man märka hur alkoholen tog tag i människorna. Det var tårar, samtal och diskutioner. "Tänk på vad du säger" Så fel jag hade, det var blickar vi fick ha koll på. Tolvslaget kom då en sko tappades och numret jag ville ringa mest var upptaget. En liten stund för mig själv blev istället en liten stund med dig som visade sig vara alldeles för kort för att vi skulle få sagt vad vi ville. Det var ut i kylan för att sprida värme och jag gjorde mitt bästa även om jag inte är den närmsta. Efter en spya (inte jag ska tilläggas) gick två och la sig och resten åkte hem. Vi andra fem låg till klockan fyra och sjöng disney sånger. En åt åtta dammsugare och jag åt chips. Världens godaste chips någonsin.

Man är den man är, och det finns inte mycket man kan göra åt det. Men jag har försökt göra något åt det. Jag har tagit mig i kragen för att göra något åt det. Det är min självkänsla som är problemet och det är den jag har börjat jobba med. Men när du tror jag inte kände någon lättnad så tror du fel. Du har hjälpt mig mer än någon annan någonsin har gjort och jag önskar bara jag kunde hjälpa dig på något sätt tillbaks.

Kommentarer
Postat av: ek

Gott nytt år älskade vän!<3

2009-01-02 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback