Jesus you just wont believe the hit you've made round here.

Ikväll var familjen och jag i Malmö och kollade på Jesus Christ Superstar. När vi kommer dit får vi beskedet att Ola Salo är sjuk. Knappt irriterande då han var halva grejen. Men never mind, för musikalen var så grymt bra ändå! Och Judas, jag säger bara Judas! OH! Där har vi en man minsann! Och en tripp till Malmö ledde till en sväng på stan vilket ledde till ett tomt konto. Eller VISA kort. Men ett par stövlar och två toppar rikare. Wopidoo. Stövlarna är jag grymt glad över. Mindre glad över min förbaskade förkylning som bara blir mer och mer enveten ju längre tiden går. Duh. Började göra ont i bihålorna idag också. Varför, oh varför, skulle jag vara så jävla envis och ge mig iväg och simma för? Idioti Sarah, ren och skär idioti.


Jag har börjat inse att allt mitt kryptiska skrivande fan inte är bra. Jag är rädd att helt fel personer tar åt sig nu när det inte är dem jag överhuvudtaget syftar på. I och för sig är det en sån risk man tar när man skriver kryptiskt. Fast även om det inte var till dig jag menade så börjar jag bli riktigt arg. Eller kanske egentligen besviken. Då jag trodde du var en vän. Så obeskrivligt fel man kan ha.


see my eyes i can hardly see, see me stand i can hardly walk
i believe you can make me whole, wee my tounge i can hardly talk
see my skin i'm a mass of blood, see my legs i can hardly stand
i believe you can make me well, see my purse i'm a poor poor man
will you touch will you mend me christ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback