Mr False Pretence, you dont make sense. I just dont know you. But you make me cry where's my kiss goodbye?

Tjopidoo vilken morgon jag hade idag!
Näst bäst var såklart när hela müsli påsen gick sönder och ramlade ner i filen och det kom müsli över hela mitt ny dammsugna golv. Näst bäst, helt klart. Det bästa under morgonen är.. uppenbart helt enkelt.

Hämtade upp föräldrarna. "oh det var sååååå varmt vi kunde inte ens sola utan fick ligga i skuggan hela tiden" men oj, va synd jag tycker om er. Sympatin är överhängande. Fick i alla fall med mig lite choklad till skolan så jag skulle orka. Den tog slut på fem röda efter att jag intagit grafsalen. De är minsann fikagalna, menar jag åt ju knappt nååååågot alls. Knappt. Mycket knappt. (Ni kan inte missa ironin nu va?)

Så medieproduktion B nu och äntligen (ungefär fem minuter innnan) så blev det klart hur jag ska lösa det. Och ja, det känns så bra att det är ut funderat och fixat och klart. Under APU veckorna så kommer allting att dokumenteras och hållas koll med sarahp.bloggsida.se Gud så bra det känns att jag äntligen vet! Om så inte allt så nästan!

Morgondagen är fortfarande ett frågetecken men det blir nog bra vilket som. Allting lär utredas ikväll! Då är det dessutom träning. Oh yeah.


Jag måste bara säga det hur extremt hemmafru-aktig jag har känt mig de senaste dagarna. Framför allt igår. Planerade in handling av mat och bröd etc, även var tanken att finna mig ett par joggingskor vilket var mindre lyckat. Jag åkte runt och kollade upp kvällens rutt på förhand (!!) och hem för att städa plugga. Jag även lagade mig wok (ännu mera !!) och bakade en kladdkaka efter nytt recept. Som jag dessutom inte åt (helt galet mycket !!). När man gick där med trasan i ena handen och dammsugarn i den andra så kändes det bara... Ja, snart kommer mannen hem, lägger upp fötterna på bordet och då ska maten serveras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback