My make-up may be flaking but my smile, still stays on.

Måndagen lider mot sitt slut och helgen kunde inte ha varit mycket bättre.

Finbesök på fredagen med god mat och mys. Lika fint främmande under lördagskvällen och även denna kväll slapp jag sova själv. Dock en tidig kväll då någon somnade redan vid elva i soffan trots att "Blades of Glory är ju sååååååå rolig". Söndagen, där ska erkännas att ett biobesök hade varit mycket uppskattat men dock skulle den ju ses halv sex då jag ännu skulle sitta och ringa runt. Nej, de fina människorna får jag träffa en annan dag helt enkelt. Även måndagen, alltså dagen idag, har jag haft med mig finbesök hem efter skolan. Dock blev det ingen övernattning då hennes syster skulle komma hem så de skulle umgås lite. Men godis, chips, film och någon cider blev det allt ändå! Så här på en måndag? Oh yes!


California dreaming, on such a winters day


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Ja det är marcus, den marcus som du tror! Det känns helt fantastiskt att vi kan vara vänner. Efter att ha varit tillsammans i nästan 3 år så vore allt annat hemskt! hur är det mellan er då? känns det inte jobbigt?? Stackare!!

Postat av: S as in Sofia

Det gick inte att kommentera det översta inlägget. Visa honom att du vill ha kontakt och att du vill att ni ska kunna snacka. Då uppmuntrar du nog honom till det också! Det kommer bli bra till slut! om båda bara försöker!

2009-01-22 @ 14:06:44
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback