Vad är det som tvingar dig att tvinga mig att stanna?

Host och snörvel. Snart faller jag väl ihop död.

Jag tog i mig lite mat och en alvedon och åkte till Nathalie. För fan. Sitta hemma hela dagar och sörpla té är inte min grej. Jag var där till halv tio då de drog vidare och jag körde hem. Frida kom med mig, lämnade Lukas till att packa, och vi kollade Mysteriet på Greveholm. Kom nyss på att det inte blev så mycket med den där filosofin idag ändå. Tar det imorn innan färden eller under bilresan.

Vet du vad? En del av mig önskar verkligen att du gått vidare. Att du inte längre ser tillbaka. För din skull. Och, jag är lite egoistisk, för min skull med. För det skulle bli lättare. Så oerhört mycket lättare för allt och alla. Men jag är inte rätt person att säga något. All denna tid som gått så bryr jag mig än.



Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

min första dag var helt okej men det känns inte ens som om jag har haft lov nu!!!



hoppas att allt har löst sig mellan dig och pontus nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback