He stumbled into faith and thought God, there is all there is.

Hej hopp. Studenten är förbi och ärligt talat, jag kan inte fatta det. Jag kan fan inte fatta att jag inte ska till Sturegymnasiet i höst. Så nu sitter jag här med jobb sommaren ut, men sen då? Inte förrän nu kommer den där otroligt äckliga, obehagliga ångesten krypande. Eller är det kanske bara bakfylla sen en blöt vecka i Hultsfred?

He took a step but then felt tired, he said I'll rest a little while
But when he tried to walk again, he wasn't a child
And all the people hurried fast, real fast
and no one ever smiled


Jag var ledig en vecka och träffade underbara människor, jag jobbade en vecka, var i grekland en vecka och var i hultsfred en vecka. Nu sitter jag här med sex veckors jobb framför mig, fem på laholms hem och en på ung i halland. Det är motigt att ha det framför sig. Snart kommer även lumpen in i bilden vilket bara känns... overkligt. Jag kan nog bara inte föreställa mig att du ska åka 70 mil eller vad det är.

Hultsfred, senast som hänt i mitt liv, var perfekt. Lika roligt som förra året, om inte roligare. Dock jävligt mycket hårdare. Madrassen saknade kork så jag sov på marken. Träffade härligt folk och hade kul med folket jag kom med. Kanon bara. Och det är nu bevisat jag tar efter dialekter som bara den. Så nej, jag kommer varken ifrån vetlanda eller mjölby.


Camp Kadaver 09


Kommentarer
Postat av: Hannah

Funkade sovsäcken? Puss

2009-07-14 @ 07:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback