Men så tjock du har blitt, du har nog gått och lagt på dig litt.

Huvudet blir tyngre och halsen börjar göra ondare. Dags att åka hem? I think so yes.

Blir ingen träning idag heller. Febern äntligen borta men halsen, oh denna hals! Det får bli nästa vecka full power helt enkelt. Sen är det ju träningsläger på okänd ort, erkänn spännande?! I skolan tio i åtta och köpte studentbiljett. Var beredd på lektion 8.10 men nej, den kursen är slut så no more. Svenskan börjar kl 10. Bästa var vid halv nio när Sofia kom rusandes och var beredd på att försvara sig över sin sena ankomst. Jag tror nog hon svor lite tyst hon med, likt mig när jag fick det klart för mig.

Har inget vettigt att skriva alls så hej på dej jag ska åka hem nu.
Om en kvart.

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

åhh högskoleprovet? var det svårt?

tror inte jag ska göra det, jag behöver inte för att komma in som tur väl är :) haha!



tack tack, jag är super nöjd med mitt hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback