The bright blessed day and the dark sacred night.

Jag är så förbaskat trött på det här och jag bara klagar klagar klagar. Förlåt eric för att du fått ta större delen av smällen.

Men jag håller på att bli galen, spritt språngande galen. Håret rivs snart av. Snart går jag till skolan bara för att jag inte klarar av att sitta hemma längre. Det kanske låter konstigt men hur kul är det att missa massa nu när det närmar sig studenten? Missar en studenttävling, och jag är ju jämt den som pushar på, så tvivlar att någon annan kommer ta tag i det. Det är jag som står för ivret kring studenttävlingarna, den saken är i alla fall klar. Egentligen är det nog positivt ingen delar min iver för jag tror jag kan vara ganska jobbig.

MEN FATTAR NI HUR NÄRA STUDENTEN VI ÄR NU?!


Sammanfattning av Sarahs dag
Ätit en tomat och ett ballerina kex
Ont i halsen så gav mig på varmt vatten med honung, äkta huskur-style!
Gnällt
Grät till Ugly Betty
Tyckte Våra bästa år var extremt spännande
Hem till gården lika så
Slått i soffan
Tog nyss en panodil, ipren får högst tas fem dagar i rad och ja, man ska inte blanda men jag måste ha NÅGOT
Var på banken och fixa nytt VISA, de fnissade
Smsandes med Frida
Telefontalandes med Eric
Blivit sugen på våfflor tack vare msn-konversation + mamma
Ångest ang efter studenten
Ångest ang skolan
Ångest ang att vara sjuk
Ångest ang mina nya p-piller
Huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

jag får typ panik när jag tänker på hur nära det är :O:O

fatta mkt som ska fixas! ÅNGEST!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback