You just kinda wasted my precious time, but dont think twice it's alright.

Ingenting att göra. Jag får roa mig själv. Och det ska erkännas. I början av dessa veckorna blev jag galen. Men inte nu. Eller inte idag. Nu känns det bra och kul. Jag har lite idéer att förverkliga. Dock lär det aldrig bli lika snyggt som i tankens värld.


Fick avböja ett restaurang besök med 13 personer som jag inte träffat på väldigt, väldigt länge. Och det ska erkännas att det tog emot. Då bordet var bokat var det ju tur att man är så lätt att ersätta. Men piken min om att de fick fortsätta ut på krogarna i Halmstads innestad gick i alla fall fram och allt jag kan göra är att de hoppas att de följer dem. Jag ska på kalas hos härliga Alexandra, så det så. Grattis babe på födelsedagen! Så jag får se det positivt att matchen på söndagen blev inställd, då kan jag lägga fokus på en rolig utekväll istället.


Ja, det var längesen jag skrev. Men nej jag har inte haft tid. Praktik, träningar och jobb har gett mig fullt upp under min vakna tid och även när det är dags att sova så kan jag inte det då tankarna går att "Jag hinner ju egentligen inte med att sova utan har saker att göra!" Någonting är fel när du känner du inte har tid för att sova för du har andra saker att göra. Ikväll kommer jag i alla fall få mig ett välbehövt avbrott då det bär av till Varberg för bara ta det lungt och mys. Tusan också. Nu glömde jag packa ner mysbyxorna.


Sista veckan på praktiken. Sista dagen. Fredagen den 13de. 99 dagar kvar till studenten. Det är helt sjukt overkligt. Jag kan knappt tro det. Jag har i alla fall bestämt mig för att sluta oroa mig och bara leva, välja glädje, lycka och ha kul!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Är det du som gör alla fina illustrationer? Puss söta syster. SNART STUDENTSYSTER!

2009-03-13 @ 12:05:30
Postat av: S as in Sofia

studenten snart :)

vad kommer hända sedan? =)

Postat av: Anonym

Men oh kan inte du teckna nåt fint åt mig? med röda rosor och rosa krusiduller och ja något hannigt? jag kan betala dig :) så blir det som ett jobb! ja gud vad roligt, hahah tycker jag iaf :D puss

2009-03-14 @ 17:23:09
Postat av: Hannah

Det var mitt där över :) puss

2009-03-15 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback