But she was only 17.

Kondom för kvinnor, jag har svårt att tro det kommer slå tyvärr. Var inne på rfsu.se idag och fann denna produkt till salu. Har knappt hört talas om det men det finns och det är precis som det låter. Det är typ en kondom ut och in som du ska stoppa in. Jag ska säga att jag är skeptisk. Till och med pessar låter smidigare, eller?

Efter misslyckade försök att hitta en manual där det står hur man upphäver barnlåset på en avstängd tv och ett avsnitt Greys Anatomy börjar dagen dra ihop sig. Min lilla nyttodag. Nej, inte nyttig i benämningen hälsosam, självklart. Men nyttig i plugg-benämning. Blev baksugen nu ikväll så slängde ihop en liten smulpaj.

En del av mig kommer nog aldrig att bli vuxen. Idag regnade det och jag drog, i nostalgi, på mig mina hultsfreds-gummistövlar. Mina enda gummistövlar också men de inhandlades inför hultsfred 08. Det regnade mycket och det var pölar här och var. Till slut kunde jag inte motstå. Jag kunde inte hejda mig själv. Jag hoppade i en härlig pöl. Förlåt Frida.


här är i och för sig hannas hultsfreds stövlar
hittar inte bilden på mina zebra randiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback