No need to fight against my feelings, because the life is not depressing.

Söndagkväll i kalla Sverige.
Hemfärd nalkas.

Sen jag kom över landsgränsen och min mobil blev mycket billigare till mina svenska vänner så den gick varm hela onsdagen, torsdagen, fredagen och lördagen. Idag, aningen kyligare, medan min norska ringt flera gånger. Jag satsar på att McDonalds trenger hjälp. Men jag trenger sömn.


Mina dagar i Sverige har varit fullspäckade och energitagande men fullkomligt underbara. Jag ångrar fredagen något otroligt, men resten har varit greit. Och jag ångrar mig inte för fem öre att jag inte gick på McDonalds personal Halloween fest. Utan utklädnad och utan de roligaste kollegorna fanns det ingen anledning. Så upphämtad av min egna dragon i kostym och nyvunnen basker i halmstad. Mysigt och härligt. Underbart. Torsdagen vigdes åt vaccin och tandläkarförsäkring. Superkul. Men nu blir inte jag ett svin eller offer av schveingrippe i alla fall. Fredag var fika och underbar. Jag åkte hem vid midnatt. Under lördagen mådde jag väl ungefär som jag förtjänade. Men uppenbarligen förtjänade jag att träffa mina grymma vänner! Och fick ju se en duett med Adams mansbröst. Heter det mansbröst? Idag blev rundtur och hejdå till reskamraterna som åker till Australien, Nya Zeeland och allt de dära i fem månader. Avundsjuk? På sol, bad, leva livet och ha det bra? Pfft. Inte aaaaalls. Ikväll åker jag tillbaka till Oslo och Frida Hansson följer med! OH YEAH!


"VI ÄR FEM ÅR OCH MYCKET MOGNARE ÄN ER!!!!"
"MEN KÖÖÖÖR SARAH GASAAA GASAAAA!"



Och ni anonyma kommentatörer: Ena av er är klockren. Den andra, lite mindre oklar. Även om en IPsökning gav bort en adress i närheten av Gol..

Kommentarer
Postat av: .....

sånt ska man inte alltid lita på, men när du vet vem jag är, lär du veta ett sätt att ta kontakt med mig på också:)

2009-11-01 @ 21:41:15
Postat av: .....

Sånt ska man inte alltid lita på. Men när du tror du klurat ut det, så vet du säkert ett sätt att kontakta mig på.

2009-11-01 @ 21:42:59
Postat av: Adam

Sarah! Mansbröst är ett konstigt ord tycker jag. Kunde du inte ha skrivt mina vältränade bröstmuskler;)

Postat av: Ida

Jag är iallafall kjempeglad över att du är tillbaka i Oslo! :D Fastän att jag lämnar dig på donken om 13 dagar ;)

2009-11-03 @ 22:47:04
URL: http://idalinneag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback