Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är FRIDAs födelsedag, hurra hurra hurra!!


För det var ju Fina Fridas födelsedag! Firas ordentligt kommer hon på valborg med stort ståhej i någon lokal någonstans och någon tid. Jag vet i alla fall vad jag ska ge i present och vad jag ska ha på mig. Fattas bara att presenten ska inhandlas. Yeah. Då jag var i annat land och inte kunde närvara och vara säker på att hon fick ett kungligt firande som hon förtjänar gjorde jag mitt bästa för att visa att jag tänkte på henne hela dagen. Med 20 st födelsedags sms på diverse spårk och med diverse sånger. Mot slutet av dagen var jag lite orolig att hon skulle flippa men istället fick jag dagen efter världens finaste tack sms som gjorde hela min dag. Det var nämligen den dagen jag lyckades slå mig själv med olika slags kartonger på olika ställen i ansiktet. Ögat sved faktiskt.

Annars har inte mycket skett. Helgen spenderades på Yaya's med otroligt härliga tjejer, schysst personal och god mat. Och vin. Väldigt mycket vin. Gott gott.

Ikväll blir det dags för torsdagsklubben att återförenas. För två veckor sen var vi fem personer som sågs hemma hos Kalle för att bli bjuden på någon kulinarisk måltid. Idag går turen vidare till en annan av oss att visa sina matkunskaper. Tobbe i Majorstuen ska vad jag har hört dessutom vara en jävel på att laga mat. Och det ryktas om kött. Och vin. Mm.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är den som har gratulerat mig allra bäst och intensivast, anar inte hur glad jag blir!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback