Si tu le parle ‘mmiezzo Americano?

Opps. Jag hade skrivit värsta långa (i alla fall några rader var skrivna) inlägget som jag aldrig publicerade för jag orkade aldrig avsluta det. Det innehöll ett stycke om att jag tog beslutet att bli en livsnjutare och inte bry mig om vad jag äter och dricker utan bara leva. Ett stycke om min stundande fotbollskarriär. Och ett stycke om beachparty med jobbarfolk.

I och med att det kändes lite utdaterat raderade jag det. Dels på grund av att jag och Klara idag skakade hand på Projekt 66, komma ifrån norge med två sex-pack, ett på magen och ett sex-siffrigt konto. Dels på grund av att efter en match och en träning med fotboll kan jag inte ens gå utan att ha ont i mina ljumskar. Och dels på grund av att jag hade en ännu bättre utekväll med jobbarfolket i helgen.

Projekt 66 sattes väl nästan igång redan idag då jag och min blivande (och dåvarande) roomie skrev på kontrakt för ny lägenhet till hösten. I slutet av juli flyttar Klara in! Jag kommer så fort jag kan efter portugal! Och jag kommer även att fortsätta mer seriöst med fotbollen, som jag har gjort smygpremiär i nu. Hoppade in på den rafflande matchen Manglerud Stars - Borgen. Resultatet? Jag kunde inte gå eller skratta på två dagar på grund av träningsvärk. Och så var det ju utekvällen med regn, vin, vin, vin, robotdans, en bricka med drinkar och shots, do the robot, vandra, dansa, dj på det lokala kebabhaket, 20 svenska kronor i dricks, lite robot. Nailed it! Jag väljer helt enkelt att bortse från de tingen som drog ner på kvällen.

Dagen efter var jag date (för första gången i mitt liv) till Erika som vart bjuden på 25-årskalas! God mat och trevligt sällskap, även om jag var lite off efter fredagen, men det slutade ändå med ett näääääääästan gratis inträde och dansandes natten lång. Inte minst till we no speak americano.

Crazy weekend gone wild....?

 

Eller inte!

 

 

IMORGON KOMMER FRIDA OCH JAG GLÄDJER MIG NÅGOT SÅ VANVETTIGT MYCKET ATT FÅ TRÄFFA MIN GAMLA FINA FINA VÄN! FREACKING AWESOME!


Kommentarer
Postat av: mamma

men hallå är det dax o komma o hämta dej eller ??? puss

2010-06-21 @ 08:00:05
Postat av: Hannah

WHOAA! ursäkta mig men hallihallå, det stavas K-O-N-D-O-M och då slipper man sånt dära. fast det ser inte ut som din hand ;) puss längtar efter dig

2010-06-22 @ 12:27:20
Postat av: Frida

OSLO ÄR NICE! Jag är så glad att jag fick komma och hälsa på i Dröm-Oslo hos dig! Kunde inte varit bättre, för du är bäääääst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback