It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep.

Onsdag. Jag är i Laholm. I våran skinnsoffa. Tvåsitsarn. Sex and the City boxen är igång. Jag mår illa av allt äckelpäckel godis jag tryckt i mig. Så, allt är som det brukar vara när jag är i Laholm. Fast ändå inte riktigt.

Hittills har jag hunnit med massa. Jag har hunnit träffa en hel del vänner. Vi har hunnit med planering (så boka nu inte in nååågonting den 17juli folk) och jag har hunnit med shopping. Fynd under tisdag och tråkiga pengar under onsdagen, aka idag. Igår fick jag tag på kavaj, klänning, cykelbyxor, stickad tröja, tofsar och klämmor för ca 350kr. Idag fick jag schampoo, tandkräm och p-piller för 872 JÄVLA KRONOR! HELT SANNSLÖST! Tidigare har ett år kostat kanske 160 kr om jag minns rätt. Nu 700 spänn! Va fan är det här?! Jag ska från och med nu ett: leva på gratiskondomer från ungdomsmottagningen alternativt nummer två: leva i celibat.

Jag har träffat vänner jag inte träffat sen augusti och det har känts som igår. Som det var förr. Men det är väl dags att inse att inte tiden står still här i LA bara för att jag inte är här. För tydligen blev allting väldigt dumt bara för jag ville ses, träffas, umgås. Vilket suger.

Nu är i alla fall pajerna klara. Ost och skinkpaj och annanaspaj. Första gången jag ger mig på ost och skinkpaj. Vilket var... En upplevelse. Insåg att jag inte kan ha gjort riktigt hundra procentigt rätt när osten låg som en klump mitt i och pajdegen hade två olika färger. Smaken återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Hannah

LÄNGTAR! Puss

2010-03-31 @ 15:53:42
Postat av: Frida

är det de jag tror den 17de juli?! P-P-P-P-PARDEY!

och det är väldigt konstigt ändå, trots att saker förändras, så känns det alltid som att det inte har gått mer än max en vecka sen vi sågs. Vilket är awesome! <3

Postat av: Ika

Då frågade du inte efter den ungdommsrabatten! Den fann för nått år sedan iallafall och om man bad om den eller hämtade ut p-piller för ett år vid samma tillfälle fick man den tror jag? :)

2010-04-09 @ 18:47:43
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback