I just want to let it go for the night, that would be the best therapy for me.

Tisdagen den 18 maj. På många sätt en förjävlig dag som inte varit speciellt bra whatsoever.

Jag känner mig så förbaskans jävla egoistisk hela tiden nu för tiden. Jag kan liksom inte hjälpa det men jag har mer och mer börjat tycka synd om mig själv. Och det är ju bara ett jävla skitsnack. För man har ju det ganska bra ändå. Men idag är det en såndär dag. Och det stör mig något innerligt att jag ska vara sånhär idag, för idag är det inte min dag att vara sån. Inte min dag att tycka synd om mig själv. Det är någon annans.

Och med ens blev jag väldigt illamående. Kan vara mitt samvete som spelar spratt med mig. Eller så är det påsen med dillchips som nu vilar tryggt i magen. Imorgon är det jag som tar en sväng till jobbet där jag kan springa ifrån både samvetet och dillchipsen. Hoppas jag.

Och dagen imorgon blir bättre. Hoppas jag.





Kommentarer
Postat av: Frida

Man får ha dåliga dagar, hur vet man annars att resten av dagarna är bra liksom? Hoppas onsdagen den 19de maj är bättre! <3

Postat av: Hannah

ibland måste man tycka synd om sig själv. så länge man sen inser att man har det rätt bra så får man det. det står nog i lagen med. om inte, så borde det :) puss lilla syster

2010-05-19 @ 10:55:10
Postat av: Viktor

Det blir nog bra ska du se.

Btw kollat med en legevakt pga magsmärtorna som du säger att du får?

2010-05-19 @ 18:14:02
Postat av: Anonym

sarah... glöm inte vilka som köpte svenska dill chips till dig ;)

2010-05-22 @ 21:21:55
Postat av: Ika

(skitsnygg bild)

nu har förövrigt jag och Drein bestämmt att du skall hängha med oss och hälsa på Carmine i sommar i Italien! :D

2010-05-24 @ 12:25:26
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback