På en betonglagd äng stod vi, du bad mig ta kärlek lätt som en vind. Men jag var så ung och dumdristig, och tårar rann ner för min kind.

En mastodont träningsvärk i armar och bröstmuskulaturen är ett starkt bevis på att projekt 66 fortfarande andas, going strong, till trots att mina ben är aningen fucked up. Alltså. Jag har haft ont i mina ljumskar på senaste och nu när jag tillslut tog mig till en naprapat så fick jag det konstaterat att jag går lite fel, knänen går lite inåt ibland, vilket var mitt problem också med inflammationen på ledbandet i knät. Nu har väl mina ben försökt att vara listiga och satt sig som en irritation i ljumskarna istället för att slita med knät igen. Men framöver kommer det troligtvis bli många extra benböj och specialövningar. Och jag hoppas inte detta ska helt sätta stopp i hjulet för min kickboxing, ska ju ta mitt första bälte i december!

Jobbet går bra, det är inte så mycket att säga där. Vi har ett julbord coming up som nog kommer bli... kind of awesome.

I övrigt händer det inte så mycket. Vi har jul minst en gång i veckan. Gårdagen blev till för att smaka på den oemotståndliga saffransglöggen och baka lussekatter. Med små inflikar av Tekken på xbox. Rasmus har kommit upp nu och han tog med det. Det är nog tur att det står hos Ida och Fanny annars hade nog projekt 66 fått sig en utmaning. I alla fall konkurrens.

Till helgen kommer det förresten att bli en oförglömlig fredagskväll när vi går och ser Håkan Hellström här i Oslo. Som dessutom blev utsålt före Håkan Hellström i Göteborg, hur sjukt är inte det? Klara har även sin syster här så ska bli spännande att se huruvida de är slående lika eller inte.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jaaa den glöggen är så underbart gooood! :D hoppas håkan äre awesome! ps har fixat klart pappas present nu med :) ds puss älskar dig kära syster

2010-11-11 @ 12:15:44
Postat av: mamma

o sen kommer viiiiiiiiii puss

2010-11-11 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback