Look likes nothing gonna change, everything still remain the same. I can't do what ten people tell me to do, so I guess I remain the same.

För ett halvår sedan söp jag bort min egna jacka och gick hem med en jacka tillhörande en dörrvakt med nycklar i fickan som gick till ett av Aker Brygges största uteställen. Vaknade upp dagen efter och började morgonen med att ringa runt för att ta reda på vart vi varit kvällen innan.
Idag sitter jag och mentalt förbereder mig för att vara med i Norska Mästerskapen i Kickboxing.
Hur fan hände detta?

Kommentarer
Postat av: mamma

ja hur fan gick det till, ingen mintu på flera månader, säger som någon sa på facebook, vem är du och var är vår Sarah, puss o massa lycka till. ses snart

2012-04-26 @ 20:29:02
Postat av: Frida

haha så jävla bra! båda sakerna förstås! har försökt lurpassa på dig på Facebook för att gratta till SÅ-JÄVLA-HÄFTIGT-NORSKA-MÄSTERSKAPEN!!! Så du får ett litet halvmesigt pepp-grattis här så länge, så hoppas jag att jag kan haffa dig snarast ;)

2012-04-29 @ 02:18:45
Postat av: hannah

hahah jadu, livet ter sig underligt :) det var så himla kul att träffa dig och så spännande med kickboxingen! du var grym :) puss lilla s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback