It's the animal, the animal, the animal instinct in me.

En simpel lördag med schizofren väder i Oslo. Vad vi har gjort.

Läst lite bok medan Hanna snarka gott (okej hon snarkar inte men kunde ha gjort)
Haft varsinn kortlek och lagt otaliga mängder patiens
Hanna pratade med John
Jag dammsög
Hon duschade
Jag gjorde några få styrkeövningar
Jag duschade
Hon åt nudlar
Jag åt knäckebröd
Hanna läste Hänt i veckan
Jag läste Se&Hör
Vi la ännu mer patienser
Vi svor över internet
Vi gick en promenad på ca kvart
Jag pratade med Eric
Snart ska vi äta

Och justde! Hanna flätade mitt hår. Gangsta-style.


Och vet ni vad jag mer gjort? Det kändes rätt idag.
Det är stort! Eller hur?



Kommentarer
Postat av: Hannah

Så bra kära syster! Och fint att du uppdaterar, det behöver jag se :) puss älskar dig

2009-08-31 @ 08:48:05
Postat av: Ek

Fy sören vilken girl's night vi ska ha!!!!!:D

Lägenheten ligger precis vid sofienbergsparken om du vet vart den ligger:D

Men hur haaaar ni det nu då????!!! Jag är nyfiken!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback