ångest

hata hata ¨ångest
men jag fick uppskov på en dag så jag ska minsann och da inte klaga. glöm nu för fan inte det i skolan sarah. då dödar jag mig själv.
valet är gjort, och på sätt och vis känns det bra. men jag är så rädd att välja fel. tänk om man inte trivs?



sista tiden har sarahinte gjort mycket inte. varit i danmark, där man tränade fotboll, var en favorit, var en påskkyckling, var en servitör, en som gick och la mig vid 2 på natten, vilket är faktiskt tidigt för läger.

sarah är irriterad på folk som är fejk
plastblommor är ni allihopa!



efter danmark helgen så har sarah varit i skolan och varit med pontus hela dagarna. jag har dessutom dragit på mig förkylning och halsont. idag började sarah med engelskans som skulle vara inne till imorn (saga, analys, ord, grammatik). jag ska få mitt liv på rätt köl igen. det är på rätt håll, men det känns som om det lutar på något sätt. nåja, det känns bra samtidigt. jag gillar mitt liv har jag kommit fram till. förutom när det gäller val, för sarah avskyr att välja

men sleepy sleep time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback