walking on sunshine

i used to think maybe you loved me now baby im sure. and i just cant wait till the day when you knock on my door. now everytime i go for the mailbox i gotta hold myself down, cause i just cant wait till you write me you'll coming around.
im walking on sunshine! im walking on sunshine! im walking on sunshine! im walking on sunshine! and dont you feel good?

i feel alive, i feel the love, i feel the love that's really real!


hela helgen var hos underbara sötaste pontus. vi spelade supermario och rainbow six tills antingen tummarna trilla av eller jag fega ur och inte vågade spela mer. vi spelade fotboll tills bollen åkte över, pontus fick sig en föreläsning om bollar i trädgården genom tiderna och gais någonting någonting kom och prata med oss. vi fikade tills vi fick rulla för att komma fram och pontus fick visat sina ninjaskills i samband med getingar. vi såg spiderman 2 som pontus kom på att oj den hade ju han sett innan och visste hur den slutade. jag har drömt att jag var på en loppis och skulle köpa barbie, ken med häst och vagn. en hel härlig helg! du är bäst pontus!


valborg, valborg, valborg. yeah, ikväll är det valborg som gäller! och båstad står på schemat! hade verkligen inte haft något emot att grilla men det blir väl bacon och makaroner för sarah ikväll innan lina, frida julia kommer hit. madison ikväll, first time, baby it's the first time. och det ska ju bli kul, helt enkelt måste bli kul! det är ju ändå valborg


i feel alive, i feel the love, i feel the love that's really real!

vem i hela världen är min världensbästastevänn? jag fattar inte. nepp, och snart ska jag allt ta mig och skriva på mitt tal. fast det hinner jag inte idag. så det blir att jag får tänka ut allting. och sen imorn till penna. innan matchen då. jajamensan, vi får fixa det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback