lekande lätt

så. båstad, ääägde. elina torsdag, äägde. elina lördag + stan, ääägde fram till en viss händelse. som i och för sig, behövde händas

image16


can we climb this mountain? i dont know

här sitter jag nu och mår som jag mår. kan bero på lite mat och lite sömn klart, eller att jag var i stan utan jacka 12 till halv 4. fast jag fick ju ändå en tjock tröja vid halv 3 kanske, tack älskling<3 men ena dagen är det en sak och sen nästa en annan, jag vet inte vad jag ska tro. jag vill tro på dig, det vill jag. men vart jag vill komma med det här det vet jag inte så iaf. jag mår som jag mår och det är så jag mår.

blev inget madison ikväll, inte för någon. sicken surprice, jag som trodde alla hade förköp och allt, men kaninen i hatten, så var det tryckerifel. menmen. skönt för jag slipper lägga 100 kr på verkligen ingenting.


what kind of fuckery is this? you made me miss the Slick rick gig you thought i didn't love you when i did

jag har egentligen ingenting att säga. jag sitter här, lyssnar på Amy Winehouse (det som spelats mest hos elina dessutom;)), pratar med andré (som dessutom är med bengan^^) och funderar vad jag ska svara på ett mail jag fått. lika bra att svara direkt kanske, så jag inte glömmer. det vill jag veeeeeerkligen inte.

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback