promenaddags

så gårdagskvällen var ju... upprorisk om man kan säga så.
kej det var bråk men båda drog upp saker som var gamla och det gjorde bara att vi aldrig kunde komma överrens om någonting. jag vet inte, men det känns inte som om du förstod mig iaf. men du sa själv, vissa saker går inte att lösa. jag antar du syftade på det då. i guess so. jag vet inte, är allting bra? vill gärna tro det men jag vet inte hur du känner det.


den där jävla kulan jag har i halsen vill inte gå bort och igårkväll trodde jag seriöst att jag hade 40graders feber så varm som jag var. men inte alls varm idag, så det är ju bara härligt! kej, jag har egentligen inget alls att skriva fastän dte känns som om jag har mycket att få ut. nej, nu orkar jag inte mer. promenaddags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback