herr naprapat

helgen dårå?
Tjae, blir det kanske till diezel på timbuktu på torsdag kanske? fast jag känner mig lite väl påhängsen för känner ju bara filip och ingen annan. hm, får se om någon halmstad bo ska in. för jag är just nu i tillfället FETT PEPP! trots att det mesta har gått emot mig på senaste och jag är trött på allt verkligen. jag var så depp idag. helt otroligt, och jag var nog inte speciellt trevlig mot någon, men ändå. förlåt allihopa. man har sina dagar, och jag tycker att jag egentligen får ha en sån dag. men jag tänker ju inte berätta varför nej. men allting känns så ljust just nu! ja, jag tror det allt! ska vara med pontus och sova massa nätter! schlagerafton på lördag med, man kan inte missa melodifestivalen. just finalen måste man se. alla delfinaler ger iaf jag blanka fan i. det är to over do it enligt mig.

btw är min helg extra lång, studie dag på måndag. ME LIKE!


var hos farbror doktorn idag med min fot också. eller herr naprapat eller wtf man säger. första gången ever jag var på Laholms Rygg och Idrottsskade mottagning så jag fattade ju itne man bara kunde gå, nej där stod jag och knacka. tur som det var kom en liten dam förbi och sa att det bara var att gå in. hih, det var ju tur. sarah kunde ha stått där länge minsann. sen kom hon in. och min fot är helt konstig. han tog den och tryckte och drog i så många olika lägen och det gjorde så ont så mycket av det! han hittade punkten där jag har verkligen ont, själv har jag funderat över om jag haft någon sådan. och det visade sig att min ledkapsel (? var det det?) var inte så nöjd med min kropp. eller den var sur på mig eller vad han nu sa. men absolut värst. så på ett ben och blunda och helt still i en minut. fan, märkte hur jäkla kass balans jag har. så balansträning 5 min per dag varje dag (minst fem dagar i veckan) i tio veckor! DAMN! hur ska söta lilla rara sarah komma ihåg det? och är det inte bättre efter en och en halv vecka ska jag tillbaka. spännande är det minsann. jag som aldrig är skadad. aldrig brutit något, aldrig getingstucken, aldrig bränd av humla, aldrig allvarligt sjuk mer än feber, aldrig näsblod, aldrig något typ! (peppar peppar) men ändå. tur har jag haft! tror jag, eller så har jag helt enkelt varit sissy, jag vet faktiskt inte.


och vet ni allihopa vad?!:D
jag pratade i telefon med PONTUS i typ Huuuuuuur länge som helst! pratade från . uhm, jag vet. jag ringde på min buss för att se om han träffade någon han kände, han ville ju det. så tänkte kolla det. och sen hade han ju träffat marcus, men ändå, la inte på. pratade hela min bussfärd tills jag kom hem. haha, fatta chockad jag blev. kom hem och pratar i telefon i min egna värld. och mitt i min trädgård står en liten liten gubbe, han ser ut att vara italiensk eller något, som skulle komma och kolla på veden sa han och så försvann han. haha, jag blev helt ställd för fan. sen in och pratade med lille pontus i telefon i. hm, ja till 18 typ. vilket betyder vi snacka i ca 2h och 40 min. DAMN, det är bra för att vara första gång i telefon, eller hur älskling? för vi är bäst, och så är det ju bara, älskar dig<3 snart är det den 11 med, fyra månader babe, fyra månader!


sitter här lyssnar på timbuktu ifall det nu kommer så att sarah kommer dit på tordags. you never know. och han är ju riktigt bra. men lära sig 17 texter på två dagar känns svårt, med tanke på det är rap också och varje text är laaaagom lång :D hihi, menmen!

nej, sarah är på riktigt konstigt humör ikväll, men jag gillar det!



oh baby i love your way, everyday, yeaheyay, i wanna tell you i love your way, everyday, yeahyeay. i wanna be with you night and day <3








OCH  jag har inte tänkt på det på hela dagen! duktig är jag!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback