flängar och far

Jag bara flänger och far hela tiden jag!

Så väntade jag in Nathalie innan vi traska in till stan ihop med lite mer folk. Så ringer Pontus och undrar om inte jag kan åka till skolan och hämta hans jacka så han får den sen efter jobbet. Jag gör ju det, och när vi väl är framme på skolan kom ju jag och Nathalie på, va fasiken kunde han inte ha hämtat den själv för? Han hade ju inte lämnat stan :S Antagligen var det bara för han skulle ta bussen med Marcus (hans nya flickvän kan man nog säga ungefär;)) Sen buss till Laholm då. Helt i onödan för massa folk hos ungdomsmottagningen. Sjukt att man alltid träffar någon man känner där alltså. Så nu är jag hemma i trettio minuter innan jag ska ta 324an tillbaka till Halmstad. Har ont i halsen och tänkte fixa mitt Halebop eftersom mobilens saldo nu är tre öre är det dags tänkte jag. Men halebop sidan är superslö av någon anledning så man får ju se om man lyckas!

Helgen var jobb, träning, arosfort, bulls, gastons, jobb. Berättar mer sen när jag har lite tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback