Tisdag

Jag är så trött och mätt!

Idag har jag varit galet duktig (om du frågar mig iallafall). Efter mitt senaste blogginlägg lyckades jag avreagera mig totalt så all ilska bara släppte, tack blogg.se eller tack solen. Så jag tog mig i kragen och skulle sätta mig med matten. Ringde McDonalds också, såklart var hon jag skulle prata med sjuk idag också. Blir knäpp, de gånger jag verkligen har vågat då är hon inte där! TYPISKT. Så satt och räknade matte som tusan. Stolt är jag, helt galet stolt. Så på provet imorgon hoppas jag på det bästa. Men det kommer väl gå som de senaste proven. Neeråt till den nivån då jag sitter och hittar på egna uttryck och termer.

Sen kom mamsen hem precis när jag ätit hamburgare på GI-ruta ;) Riktigt smaskigt. Så hon och jag åkte till Eurostop en sväng. Jag fick minsann köpt ett skärp och ett par skor. Hade hoppas på en vit klänning, det har jag letat många dagar och nätter efter, men den får väl vänta lite till då. Sen hem och ombyte till träning. Har nog aldrig varit segare på en träning. Det var som om två små, envisa barn hade virat sig runt mina ben och klänger och vägrar släppa. Hel sjukt med andra ord. Men nu är jag hemma och mätt efter en bit tacopaj, den är helt otroligt god i alla stunder!

Jag och Lina diskuterar morgondagen. Det går inte framåt överhuvudtaget. Snart tar vi bara något och så får vi hålla fast där. Jag orkar inte. Nu är jag trött på allting som har med valborg att göra. Skolan är jag inte sugen på heller imorgon, onsdagar är så jävla illa.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

onsdagar är värst.

2008-04-30 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback