Främling, vad döljer du för mig?

Det är inte riktigt schysst. Var helt nykter igår och vad är jag idag? Lika mycket vrak som annars! Kan inte sova. Kan kan kan kan kan inte sova. Och hela mitt liv driver mig till vansinne och drömmer om mat och bullar i ugnen i alla dess benämningar! Nej just nu känns absolut ingenting bra. Och att inte veta det där som du skäms över och jadajadajada. Det är för fan bara en dröm och ändå är jag så sjuk nyfiken. Well.. Jag kommer aldrig få veta så dags att gå vidare.

Jag ska baka. Tamejfan att jag ska baka.
Mobilen har dessutom dött och jag orkar inte ladda den just nu för allting känns bara sådär meningslöst. Precis som man känner när man är bakis. Vilket jag inte är. Jag sov ju 4 timmar. Wopidoo att jag inte kan sova längre. Vad är mitt problem? Jag kan inte sova! Kanske beror på det jag beklagade mig över innan. Hela livet driver mig till vansinne och jag orkar inte med mig själv längre. Hej då gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback