pulka i mars

Nu är påsken officiellt förbi! Men lovet och snön står kvar!

Idag har jag:
> Åkt två bussar från Pontus så jag var hemma vid tio för att hinna med att ta spruta
> Pratat med mamma och bestämt vi tar sprutan samtidigt imorn eftersom jag inte har pengar ute
> Sparat och kollat på nationella prov uppgifter
> Kommenterat på bilddagboken fastän den var allmänt jobbig
> Fixat två kuvert som ska skickas iväg med CV för ev sommarjobb
> Druckit en kopp Grönt te och ätit vitlöksbröd

Och klockan är faktiskt bara 12. Jag ska vara hos Lina kl 13 och åka pulka med henne, Frida och Lisa. Förhoppningsvis är snön kvar tills dess, men LA kan vara nyckfullt ibland.

Under påsken har jag dessutom spelat match, kollat scrubs, varit på 18årsfest, jobbat och träffat Pontus. Påskafton var hur trevlig som helst! Var hos Matilda och bjöds på mat och trevligt sällskap innan vi åkta vidare till Knäreds bygdegård. Först var det väl halvdant ska jag säga, men efter halvtimme, timme så kom fest-sarah fram igen och jag dansade ända fram tills klockan två! Var nog en av de roligaste festkvällarna på länge, mycket i stil med strandhotellet den 22 september. Haha. Har funderat en del på vem jag umgicks med mest under kvällen men jag vet faktiskt inte. Man gick runt och hälsade och dansade med olika. Och OJ va förvånad jag blev när jag såg Frida! Haha! Blev skitglad men skitförvånad! Härligt ju! Får festa mer ihop!;) Kort sagt en superkväll som jag avslutade med scrubs och vitlöksbröd kl 3 på natten. Hell yeah.


Jag blir så jävla trött, det var ett evinnerligt tjat. Ja du är snäll och allt, men för fan, dont over do it. Blir galen tillslut. Ett jävla tjat om ditt och datt och jag orkar bara inte. Känner en skuld, ja det gör jag. Men snart kommer jag inte göra det längre om du ärligt talat inte ger dig.


Kommentarer
Postat av: okänd

du är fantastisk, är så glad att du finns. du är en klippa p.

2008-03-25 @ 21:58:57
Postat av: Pontus

Haha vem drar du lacken på älskling?(;

2008-03-26 @ 01:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback