Kan du fortfarande läsa mig, jag brukade skrika och gråta och spy.

Stolt är jag minsann!

Men varför kan jag inte säga här, för det är en hemlis tills imorgon! Inte för alla, men om någon utav dem som det är en hemlis för skulle läsa så blir det ju ingen hemlis längre. Ni förstår.

Idag har jag varit jättetrött pga att jag var hemma sent igårkväll. Efter skolan och sista nationella (äntligen) så gick jag, Frida H och Elina mot stan. Elina tog cykeln hem och jag och Frida H vandra runt innan vi slog oss ner på Espresso House för massa snack och fika. Himla mysigt och trevligt! Sen åkte hon hem och jag vandrade mot jobbet. Helsegt och fick prata med en som var rysligt förbannad på Vattenfall, med all rätt enligt mig men vad ska jag säga liksom?

Sen satt jag på Stora torg och skrek i mobilen med Frida J (mycket Frida nu;)). Kom på mig själv att jag var väldigt mycket mer högljudd än vad som var meningen. Nåja, nu vet Halmstads innerstad en massa onödig fakta om mitt och Fridas liv. Sen på bussen hem läste jag lite historia. Men ögonen föll ihop, utan att jag somnade. Väl hemma så somnade jag ganska omgående. Men såklart, kunde jag inte sova länge eller gott, för det går ju bara inte nu förtiden. Galen galen galen.

Ikväll ska jag iväg och kolla på a-laget som möter .. Ja, det har jag glömt. Men de har match i alla fall. Jag och Julia ska kolla och vi hoppas på att få se Lina in action! Imorgon blir det väla med Frida H och folk hon känner och på kvällen ska vi vira Julia och Lina med trevligt sällskap och god mat. Det ska nog gå ändå. Men jag tänker på Dig hela tiden.



fallera, varför faller vi aldrig? bara lite i taget
jag älskar dig säger du tveksamt, varför är det ett frågetecken i din röst?

Kommentarer
Postat av: Emma

Väla? (:
varför åker ni till hbg för att gå i samma affärer som ni har i h-stad? :P

2008-05-17 @ 00:39:14
Postat av: Sarah

haha, för att exempelvis ginatricot är större på väla :D och det är väl mest därför (A) haha

2008-05-17 @ 09:46:07
Postat av: Emma

Smart.. men så mycke större är det väll inte? haha
det nere på kullagatan.. känns större ;P

2008-05-17 @ 15:46:36
Postat av: Sarah

Tjaa, jag vet inte. Mest Ginatricot i halmstad har så sjuukt mycket kläder på extremt liten yta så jag hittar aldrig någonting, det är liksom så satans trångt. kullagatan, är det det i hbg centrum? (a) det var ju superstort sist jag var där! blir dock inte ofta jag kommer dit, haha, kan inte förklara varför heller:D

2008-05-17 @ 16:03:17
Postat av: Emma

Aaa, centrum, du vet knutpunkten.. ? om du går bort mot mannen på hästen.. så ska man se H&M och lite efter där så hittar du Gina ;P haha men du kanske redan har vatt där? lite andra butiker på den gatan också. (:

2008-05-18 @ 16:55:21
Postat av: Sarah

Aah, jag tror jag vet. tror jag varit där. Det gina är ju helt sjuuukt stort verkligen! ganska dumt man åker till väla istället för hbg centrum nu när jag tänker på det:P

2008-05-20 @ 10:54:49
Postat av: Emma

Haha menar det! ;D
när ska ni hit nästa gång då?

2008-05-20 @ 22:19:11
Postat av: Sarah

Haha, jadu, jag vet inte. Tror jag kommer åter komma till hbg i början av juni faktiskt men inget bestämt än^

2008-05-21 @ 12:43:48
Postat av: Emma

okej.. säg till mig då om du vill (:
skulle va kul o träffa dig (:

2008-05-21 @ 23:55:08
Postat av: Sarah

Absolut! Det ska jag göra!:)

2008-05-22 @ 10:53:07
Postat av: Emma

haha bra! :D

2008-05-22 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback