Valborg

Jag har ont i mitt huvud.

Och, nej, till er alla som tror det är för att man är bakis efter valborg, ni har fel fel fel! Igår tog jag, Lina och Julia oss ut till hemmeslöv (eller hummeslöv som jag kallade det under kvällen, erkänn det låter glassigare?) och där väntade självaste grillmästaren Adam. Vi var i Tobbes stuga ihop med ungefär 10st andra under kvällens gång. Orkar inte rabbla alla, för helt ärligt glömde jag fråga någon vad de hette, men i alla fall. Grabbarna grus m.fl kan vi ju helt enkelt säga. Carro och Amanda A kom också, himlans trevligt att ses måste jag säga!

Kvällen gick på med skratt, sång, musik och dans. Kan inte påstå man gjorde något speciellt mer än att ha allmänt trevligt. Och trots att jag var skitirriterad på hemvägen, trots att jag fick stressa satan för att hinna, så blev kvällen väldigt bra. Julia kom på sen vid fem att hon också ville med och då blev jag bara gladare.

För att dessutom förklara varför jag har ont. Nämligen, inuti stugan så fanns det en soffa som stod framför ett fönsterräcke. Ett mycket djävulskt fönsterräcke måste jag säga. Första gången jag satte mig i soffan och lutade mig bakåt slog jag i huvudet, men det var inte så farligt hårt, mest klantigt. Under kvällen så satt jag i soffan och skrattade eller något och skulle slänga mig bakåt i soffan. PANG BOOM AJ säger jag bara. Fy fan va det smällde. Slutade med att jag gick runt med en ispåse på huvudet. Sen lyckades jag slå huvudet i en stol också. Men det var bara för jag skulle vara viking. Vilket inte resluterade i något bra.

Idag värker som sagt mitt huvud och jag sitter här och är lite allmänt trött och seg. Har varit uppe sen kl 9 och vi har haft träning i spöregn, så det är väl med måtta man är trött. Sen är jag lite smått irriterad med, för jag tycker verkligen inte jag har gjort något fel. Men har för ont och är för trött för att bry mig.

Nu ska jag gå och kolla DreamGirls, hoppas alla haft en trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hade en trevlig valborg, hoppas du hade det också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback