Jag går omkring i mitt pompej ibland ruiner, och jag trampar runt i resterna utav vårt liv.

Gårdagen var så trevlig! Tjejerna och jag. På dagen Nathalie och jag. Så trevligt. Vi hyrde gråtfilmen nr 1, P.S i love you och Sweeney Todd. Var lite för off i den första filmen p.g.a sms och sådant. Lisa och Frida hade båda sett den och snackade en massa under tiden och Lina, fullt fokuserad, grät som jag kan gråta till King Kong. Antar jag också gråtit om jag varit aningen mer fokuserad. Menar, let's face it. Jag är kvinnan som börjar gråta till Simpsons filmen.

Runt ett tiden blev jag själv och då var det bums i säng. Hade en helt knäpp dröm, och som alltid kan man ju inte förklara drömmar, det blir aldrig rätt ändå. Och jag vaknade vid åtta men det var så skönt att ligga kvar med stängda ögon så där låg jag till klockan tio. Då tog jag på mig träningskläder och tog mig ut för att cykla en runda. Sen väl hemma gjorde jag lite styrketräning. Dags att ta mig i kragen. Jag gör ju mina knäövningar men något mer för mage/rygg/armar är ju aldrig fel. Och måste cykla mer. Nu är det ju faktiskt uppehåll i fotbollen.

Idag ska jag jobba. Är allmänt opepp på att sitta i telefon i sex timmar som varje söndag. Well well. Det ger ju pengar, det är bara att face it. Och jag har inget annat att ta till. I veckan vet jag inte vad som händer. Julia, Lina, Lisa, Frida och resten av SP06 drar till Bryssel. Jag har lite körlektioner och ska se om jag kan jobba någon dag också. Sen på lördag är det högskoleprovet. Och ja, jag börjar att bli lite nervös. Men inte för själva provet, aningen ironiskt. Nej, nu får jag försöka underhålla mig själv i två timmar tills bussen går. Missar inte bara träningen p.g.a knät utan missar också möjligheten till bowling p.g.a jobb. TYPISKT!



Levat livet tills jag krossades en dag

Kommentarer
Postat av: Hannah

Man ska inte vara den som är den, jag lipar till american pie the wedding ;D Och du kommer lära dig lilla syster att det dära satans jobbet man behöver så mycklet, det kommer alltid krocka med en satans massa annat man vill göra. men det är najs med pengar, eller hur? :) puss älskar dig

2008-10-19 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback