Where you gonna go? Where you gonna sleep tonight?

Jag gör precis allting för att INTE jobba. Men jag vet så väl att jag måste. Uh. Det tar så emot. På lördag ska jag och Nathalie ses och jag känner hon är steget för mig. Känner mig lite dålig. Försökte mig på världens mattetal med. Det gick åt fanders. Fick bekräftelse om högskoleprovet idag. Så det 25 oktober från halv nio till tio över fyra kommer jag vara oträffbar. Annars har det inte varit mer än det jag redan skrivit. Jag förbereder mig inför morgondagen då det är montern på utbildningsmässan som gäller. Jag blir mer och mer nervös eftersom jag inte har en blekaste om vad jag ska säga. Jag kan ju inte ett smack! Men vi ska göra vårt bästa, eller hur Ninnie? Vem du än är. Upp till bevis imorn!

Fuck it. Jag måste jobba vidare. Ta dig i kragen Sarah. Life is life is good!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah jag är inte klar med mitt ännu, har halva kvar. så är nog inte så före dig trots allt. men ska vi säga runt kl 12-13? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback