I'm in love with a fairy tale, even though it hurts.

Vet ni vad? Micheal Jackson är död. DÖÖÖÖÖÖD. Fattar ni? Så kan vi lägga ner det jävla tjatet om att han nu inte skulle vaa död? Och om han nu bara fejkar, låt honom fejka då! Shit.

Tredje dagen i Oslo går mot sitt slut. X antal utdelade CV:n och en lägenhetsvisning. Och idag fick jag jobb. Heltid på McDonalds och börjar på tisdag. Ska bli sjuukt spännande! Har fortfarande lite problem med språket. Var också och kolla på lägenhet idag. Superfin och skithärlig! Dock hann ett kärlekskrankt par före oss ta det. Så i fortsättningen ska Hanna och jag också låtsas vara kärlekskranka och lesbiska.

Och just det. Vi hittade värsta skoförsäljningen idag! Så det blev att vi köpte två par stövlar var för endast 200norska kronor! Och nej de ser inte ut som några jag har och ja, jag behövde båda!

Det börjar kännas någolunda verkligt det här nu. Men jag saknar faktiskt folket därhemma redan, ja jag är lite knäpp. Bara veta att jag inte riktigt vet när vi ses igen är jobbigt. Fast vi ses ju igen det vet jag! Och jag förväntar mig att ni kommer och hälsar på när boendet är fixat. Hur slö du än är Adam så får du fanimej komma upp någongång! Så kan vi ju testa fyllesnack på norska!


Nu ska vi kolla upp lägenheter och leta jobb till Hanna. För att komma in i lesbiska rollen hade vi en romantisk middag idag då vi åt från samma tallrik. Plus att vi sparade disk.



Här råder dessutom Alexander Rubak-yra dessutom. Han är personlig tränare på Friskis&Svettis, den du!

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag kommer sarah. Jag hoppas du kommer att lyssna på mig när jag snackar skit i radion. Det går självklart lyssna på internet;)

Postat av: nathaliiiie

Haha Sarah skönt att se att du lever :) Langa adressen! ^^ <3

2009-08-28 @ 01:50:51
Postat av: Hannah

Åhhh vad roligt med äventyr! Jag vill med vara äventyrligt! :D Hoppas du får det super och att jag kan komma och hälsa på snart :) puss älskar dig

2009-08-28 @ 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback