Sen du for så har min spegel glömt bort hur du såg ut, nu får den aldrig se dig.

Någon ska ju få sota för det här.

Snart ska jag till doktorn och hoppas på att få lov till lite fotbollsträning nästa vecka. Hade ju varit underbart, härligt, fantastiskt och galet BRA! Hade nog behövt röra på mig. Blir sådär smått galet knäpp av att inte få röra mig mer än dessa promenader. Som jag i och för sig inte hinner med att ta då jag spenderar dagarna i ända med plugg.

Fredagen den femtonde är en lyckans dag, då måste vi fira! Efter fredag så är jag för alltid klart med multimedia och aldrig mera matte c! Fredagen den femtonde, då jäääävlar! Jag firar själv om jag så måste!

Jag har verkligen ingenting alls att skriva. Dessutom är jag inte alls på skrivhumör. Matten sög och medieproduktionen krånglar. Fick oväntat besök igår som slängde in en politisk tidskrift jag tänkte jag kunde ta och skumma egenom nu.



Kommentarer
Postat av: Frida

jag är kanske på att fira den femtonde... men lovar inget än ;) har en hel del plugg att fixa!



kan detta har varit Simon? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback