Vi sätter oss ned, utan ett ord. Som så många gånger förut du beställer ett glas vin och jag en kopp te.

Igår gjorde jag detta:

Kollade på Kings Speech
Kollade på Amadeus
Drack ett glas med vitaminer
Kollade på 17 Again
Åt lite choklad
Sa hej till rumskompisarna när de knackade på min dörr
Kollade på Sunes Jul
Kollade på Bolt
Började titta på Hoodwinked
Var på facebook
Fick besök som hade med sig ännu mera choklad
Facebook
Blev bitter på folk som var fulla och glada och som fick titta på håkan
Sov.





Idag är planen:
Dricka upp glaset med vitaminer
Kolla på Megamind
Kolla på Sunes Jul
Kolla lite andra filmer
Ta en alvedon och säga hej och grattis till Sara
Hem och kolla film
Sova



Kommentarer
Postat av: mamma

vilket spännande liv du lever ;) fin bild puss

2011-04-02 @ 13:19:14
Postat av: Frida

Är du sjuk eller? Detta låter inte alls som Sarah-jag-sitter-knappt-ner-och-äter-frukost-för-jag-är-en-duracell-kanin... ;) Och damn han som var full och glad och tittade på Håkan! Men snart är det vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback