What you up to now your mirror's gone? Is there someone you should be? Did you think i was just fooling around with you?

Mega muterade myggorna i Laholm vs Sarah
1 - 0

En långhelg i LA senare har jag lärt mig att jag verkligen inte tror på Gud, att det aldrig är försent att köpa en skateboard, eller för tidigt för att köpa en kabinväska och en ny dans. Två upp till höger, två till vänster, och så ner två på var sida. Klapp Knä, En uppe till höger, en uppe till vänster och så en på var sida nere. Klapp knä och freestyle. Funkar synnerligt till ... någon låt som jag faktiskt inte minns vilken.

Hela Norge sitter förtillfället på spänn för att se huruvida bankerna kommer gå ut i strejk eller inte. Vilket kommer innebära katastrof då varken bankterminaler, automater eller internetbankar kommer att vara möjliga att använda. Detta betyder också rejäla problem för mig med en kontantsumma på 9 nok och ett ekande tomt kylskåp. Jag borde börja läsa/titta/lyssna på nyheterna så att man i såna här lägen inte ska inse försent att det är omöjligt att få tag på några kontanter nu.

Känner dessutom hur jag börjat bli gammal när jag får brev från NTL om att jag är välkommen in i deras fackförbund och att det jag uppskattar mest i kuvertet är adressboken. Vad var det nu jag skulle fylla i år igen?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jävla myggjävlar! Mina ben ser ut som något ur motormassakern!

Postat av: Adam

Låten är Americano:)

2011-06-08 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback