Stay for silence stay for when I will never be afraid again.

En torsdagsmorgon i en vecka där jag tappar koll på alla dagar kände jag att det var dags för ett blogginlägg, lite senare än jag trodde det skulle bli. För en hel del har skett.

Jag och klara styrde kosan till det varma landet i söder för att fightas och slåss. Yeapp de två betyder samma men just fightas passar lite bättre då vi reste med fighter kickboxingklubb till Turkiet. Där tränade vi två gånger om dagen, tappade huvudet över 50% på äkta Nike kläder och störde oss på de jobbiga servitörerna.

Vi hade en efterlängtad kylskåpsvisning som blev succé! Trots all drama som började efter halv ett och jag hönsmamman själv fick panik. Men bekräftad blev den på akuten med sju stygn. In your faces. Men många fina komplimanger blev det under kvällen för både kylskåp och lägenhet. Fick mig även en mycket fin inflyttningspresent från jobbfolket i form av Creative högtalarsystem. Och som extra fick jag även en specialare av Carmine och Morten i form av en Sudukobok. Har även under jobbtid fått mig några privatlektioner. Samma helg var också Örebrogänget här på besök, och denna gången kändes det mycket kortare än sist. Tiden går ju snabbt när man har kul.

Appropå Örebro så träffade jag förra helgen en synnerligen hög man därifrån som sa sig känna en av de jag känner. Dock ska nog allting han sa tas med en nypa salt. Detta skedde på after worken där jag praktiskt taget somnade. Det var en helg i trötthetens tecken ska jag säga, men solen drog mig ut och mot gymmet. Lyckades även inhandla mig en mössa. Och vilken mössa det är. Nu kommer jag nog aldrig mer att känna mig ensam.

Under veckan har jag stekt x antal hamburgare, kastat svordomar på tre kunder, lagat två stycken kaffe helt själv (varav den ena fick hällas ut då den var fullkomligt odrickbar) och lärt en fransman att säga "ich habe ein kartoffel in mein lederhosen". Vilket också ska tilläggas är en mycket effektiv replik om några jobbiga turker vill prata med en bara för man är blond och skandinavisk.

Nu samlar vi krafter och laddar inför nästa helg då grädden kommer hit! Så håll i hatten Oslo, om mindre än 24 timmar är de här. Tjolahopp så jävla awesome det kommer bli!



Kommentarer
Postat av: Mamma

vilken härlig bild på dej längtar så tills vi ses puss

2011-03-11 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback