This was no ordinary life, this was no ordinary lie.

Ibland funderar jag väldigt på varifrån folk kommer. Eller hur dem har tagit sin in i mitt liv.

Som på min spotify. Jag har inte anslutit mitt spotifykonto till facebook. Och jag har inga vänner som jag ska ha snabb access till. Nej har inte lagt till någon. Men likväl, ute i menyn på vänster sida ligger det en "stephman". Och jag vet för kung och fosterland inte var han kommer ifrån. Nog är det alltid lika sant att se vad han lyssnar på. Ena dagen är det poplistehitsen och techno. Andra dagen är det Relaxtion Yoga and Meditation.


För ett par veckor sedan fick jag väldigt konstiga sms från en engelsman som började konversationen med att be om numret till min kompis som han velat bjuda ut jättelänge och som han hade sett mig umgås med i veckan. Trots mina lugna svar om att han måste ha fått fatt i fel person slutade konversationen med att han skällde ut mig och bad mig sluta sitta i en bil utanför hans hus och spionera på sin familj.

Inatt fick jag 6 stycken mms ifrån samma nummer, utan bilder, men med texten "Do you know daisy, nickname caramel?" Skrev återigen att han har fått fatt i fel nummer och bad helt enkelt att ta bort mitt nummer ifrån hans mobil. Fick svaret "Consider yourself gone, Jenny"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du slipper mer av den puss

2012-02-12 @ 22:48:52
Postat av: hannah

hahahahah ibland så är livet bra skumderligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback