No more champange, and the fireworks are through, here we are, me and you, feeling lost and feeling blue.

Då var 2011 ett minne blott, och oj vilka minnen! Men hade inte tänkt att gå in i detalj på det gånga året just nu, det finns ju allt redan i min blogg, utan istället fokusera på året som nu ligger framför oss. För 2012 kommer bli ett hejdundrandes år!
Som nyårslöfte har jag valt att 1: ta det lite lugnt med alkoholen och köra desto mer på kickboxingen. En vecka in på året och ja, so far ganska så good. Har i alla fall inte hittills supit mig dritings utan på helgens födelsedagskalas blev det två öl och i säng klockan två. Och jag hade en sjukt trevlig kväll. Dock var ju söndagsplanen träning som blev inställd pga magont. Jävla skit.

Nyårslöfte nr 2: göra vad jag vill med mitt liv. Förverkliga mina drömmar. Resa järnet. Se världen. Eller i alla fall en början till det. Detta gör också att jag kommer bort ifrån mitt jobb. Som jag absolut tycker mycket om på flera vis, men som jag mest mår dåligt av också. I år ska jag ta steget.

Nyårslöfte nr 3: att faktiskt släppa allt det där gamla som ibland går och gräver ner en. Att ha en positiv inställning till dagarna och morgonarna (även om jag absolut inte lovar detta kommer påverka morgonhumöret ett dugg utan mer livsinställningen). Och att njuta av att vara här och nu.

Såhär kommer mitt år att bli. Punktum.

Kommentarer
Postat av: Frida

Good shit fröken! Låter sunt och bra. Punkt nummer fyra som önskas ifrån Laholm: Keep on blogging! Gillar att du är igång igen, har följt dig troget trots uppehållet haha!

2012-01-10 @ 12:11:00
Postat av: Mamma

Kommer att gå jättebra , puss

2012-01-11 @ 21:34:30
Postat av: hannah

med tanke på att du, till skillnad från mig, har karaktär så är jag säker på att det kommer gå sketabra! och du har såna där bra mål! du är så klog min lillasöster. vi får boka en oslohelg snart !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback